Friday, October 28, 2016

Beste Dag Trading Sagteware Strategie

Die ontwikkeling en handel die beste dag handel strategie Klik om te vergroten. Na 'n ruk af, 7 Januarie was een van my eerste dae terug in aksie handel met die DTA metode. 8 punte in 'n paar uur (selfs met 'n paar foute). Suksesvolle dag handelaar aandele hoe hy vorendag gekom met die beste dag handel strategie, wat dit is, hoe hy handel dryf nie, en hoe jy kan. Ek, Cory Mitchell, is vandag saam met een van die beste dag handelaars ek weet, Marcello Arrambide. Sowat twee jaar gelede, ná die handel vir 'n dekade, is ek bekend gestel aan Marcello en die Dag Trading Akademie (DTA), en daar wasn t 'n hele klomp het ek gedink ek kon leer. Ek was verkeerd. Marcello en sy bemanning te neem handel na 'n ander vlak, beide in terme van hoe hulle sielkundig benader die mark, hul strategieë, hoe hulle vorm verwagtinge oor beweging mark en uiteindelik hoe hulle implementeer om in en uit van die ambagte. Wat ek graag dat hul benadering is gebaseer op eenvoudige konsepte wat bou op mekaar. Terwyl hulle ander markte handel te dryf, wat hulle in die eerste plek te fokus op handel E-mini S handel metode. As jy net geweet die Congressive strategie, en 'n bietjie oor geldbestuur en posisie sizing, D jy beter as die meeste handelaars daar buite doen. Maar Marcello (en sy bemanning) leer sy handelaars hoe om aan te pas (en verander) die strategie om veranderende marktoestande, filter ambagte en gaan as die basiese strategie om konsekwent dag-in en dag-uit prestasie te bereik. Ek het onlangs gevra Marcello oor die beste dag handel strategie. Aan die einde van die onderhoud wat ek verduidelik hoekom ek persoonlik dink dit is een van die beste handel strategieë. Marcello, ek weet dat jy en die DTA handel meer as net termynkontrak, maar jou fokus is op die handel termynmark P 500 kan jy vir ons 'n bietjie vertel oor dit, en waarom jy nuwe handelaars vertel om te fokus op hulle eerste Dankie vir die onderhoud Cory, dit P 500. die futures markte het verskeie voordele bo ander markte, en die hindernisse vir toetrede is minimaal as well. Voorrade byvoorbeeld vereis dat 'n baie huiswerk, soos screening (gaan deur lyste van aandele om te sien wat het volume en watter beweeg) en voorrade het ook 'n groot hindernis vir toegang as gevolg van die patroon dag handel reël (PDT). Die PDT reël bepaal 'n handelaar moet ten minste 25,000 ten einde dag handel. Met die E-mini S P 500 kan jy die dag handel begin met as littl as 1000 (hoewel begin met meer word aanbeveel). Die manipulasie in markte deesdae is duidelik. Voorrade het 'n hoë frekwensie handel rekenaars wat maak dit moeiliker om vul op dag handelaar bestellings te kry. Met Forex het jy die grootste finansiële instellings in die wêreld banke, groot private beleggers, en makelaars konglomerate manipuleer die prysvlakke en bewegings. Die Bank van Engeland, die sentrale bank van die Verenigde Koninkryk, is vasgevang in 'n manipulasie skema onlangs. As die sentrale bank van 'n nasie in werklikheid is betrokke by hierdie skemas hoe moeilik dit sou wees vir ons klein vissies om geld te maak op VPT ons is lief vir Forex en is lief vir winsgewend handel dit, manipulasie of nie. Forex en Options is twee van die mees hoogs gemanipuleer markte in die wêreld. Met opsies daar is so baie veranderlikes is dit eintlik baie maklik om te manipuleer. E-mini Futures het die beste van wat hierdie ander markte het om te bied, en nie een van die negatiewe aspekte. Soos voorheen genoem, kan 'n rekening geopen met 'n minimum van net 1,000. Met daardie bedrag geld ons handelaars by die dag Trading Akademie in staat is om gemiddeld 100 per dag. Ons het net 'n handelaar gaan woon vir die eerste keer en hy het 10 dae reguit van winsgewendheid (geen verloorkant dae). Hy het 'n opbrengs van 38,75 in daardie tyd raam. Ons het 'n video-onderhoud met Danyel op ons Day Trading Akademie YouTube kanaal. Daar is baie minder manipulasie met die E-mini S P 500 (en alle e-mini futures) omdat bestellings uit te voer deur middel van 'n gesentraliseerde ruil, die CME. Ag geneem word dat die termynmark is 'n spekulante mark is daar geen beperkings vir kortsluiting. selfs wanneer hulle handel op individuele aandele te stop (Nog 'n risiko in aandele). Die laaste P 500 (ES) is die mees swaar verhandelde mark in die wêreld vir professionele dag handelaars. Forex is die grootste mark in die wêreld, maar die ES is 'n groot dag handel in die mark vir 'n nuwe en professionele handelaars gelyk. Dit beteken dat terwyl daar is 'n goeie beweging en wisselvalligheid, is dit maklik vir beginners om te leer hoe om handel te dryf. Die Congressive strategie is een van die beste dag handel strategieë ek t gebruik 'n baie aanwysers (dit beteken vir ons 'n paar). Kan jy jou benadering wanneer kom met die strategie Wat het jy daaruit, en watter probleme het wat jy wil uit te skakel (wat jy kan gevind het met ander dag handel strategieë) Die meeste van die dag handel bedryf berus op 'n groot verkope te verduidelik tegnieke en fancy programme. Die waarheid is dat die dag handel is baie vervelig. Dit isn t oor die gebruik van spesifieke aanwysers of sagteware met elke kleur van die reënboog. Aanwysers en sagteware is gebaseer op hulle herrangskik prys aksie en dan wys ons wat die prys in die verlede gedoen. Die konsep agter die Congressive Trading Strategie was om dinge eenvoudig te hou en in staat wees om aan te pas by die mark as dit verander. Congressive staan ​​vir konserwatiewe en aggressiewe saam. Deur nie aandag te skenk aan aanwysers en sagteware wat ons in staat is om aandag te skenk aan wat belangrik is, is die markprys aksie. Ons is in staat om aan te pas en geld te maak wanneer die mark isnt goed beweeg deur konserwatiewe, en aggressief wanneer die mark baie goed beweeg en trending. Ons noem dit struktuur-gebaseerde handel eerder as reëls gebaseer handel. Ons is in staat om mense te leer hoe om werklik te verstaan ​​wat die mark eerder doen as maskering dit met aanwysers en sagteware. Ons wou maak die proses so eenvoudig as moontlik te leer en ook toelaat dat mense die manier waarop hulle gemaklik voel handel. Daar isn t 'n beste dag handel strategie wat almal sal pas. Almal is anders sommige is meer aggressief of konserwatief as ander. Deur in staat is om die mark te verstaan ​​en hou dit eenvoudig almal in staat is om handel te dryf en maak geld die wyse waarop hulle gemaklik voel. Dit is nie presies dieselfde vir almal. Sommige handelaars advokaat implementering van 'n strategie presies dieselfde elke keer: keer 'n stop of teiken gestel Don wat handelaars kan 'n paar buigsaamheid in die gebruik van die strategie in verskillende mark omgewings. Hoekom dink jy bepleit hierdie benadering, en wat is die voordele bo die streng reël-gebaseerde model Almal leun die rigting van reëlgebaseerde handel omdat hulle dink dit gaan makliker wees om so te leer. Dat in sommige opsigte het meriete, maar in ander is dit 'n baie skade kan veroorsaak in 'n handelaar se ontwikkeling. Die probleem is die mark kom nie t op dieselfde manier skuif altyd. Dit verander vinnig en dieselfde reëls mag nie in môre se mark. Die idee agter 'n struktuur, eerder as 'n streng reël, is dat ons in staat is om aan te pas by wat die mark doen. Ons kan ook staatmaak op onsself eerder as maatskappye wat aanwysers en sagteware verkoop. Ons don t nodig het om te betaal vir meer sagteware lisensies of verskrik wees nie 'n sein diens gaan om te gaan uit van die besigheid. Deur die begrip van wat die mark doen, dan het ons vrymoedigheid wat ons kan aanpas en voortgaan om winsgewend te wees. Dit is die hoofrede waarom ons so baie suksesvolle handelaars gehad het. Na aanleiding van 'n streng stel reëls gewen t toelaat om te verander as die veranderinge in die mark. Nog 'n groot probleem is dat die meeste mense sondaars t in staat om gemaklik te voel omdat hulle aan iemand anders se reëls te volg. Ek gebruik die DTA kernbegrippe en gekombineer hulle met metodes Ek is reeds met behulp van, en hoe ek wil om handel te dryf. Die meeste van ons is anders wat ons wil om te eet, hoe ons wil om aan te trek, waar ons graag om uit te hang, ens Dit wouldn t slim om almal te leer hoe om presies dieselfde manier handel. In plaas daarvan om 'n guru wat almal leer die manier waarop hy handel dryf ons het 'n leër van handelaars wat verskillende style en toleransies risiko het. Ons Meester Handelaars, soos ons dit noem, te help om verder te ontwikkel die strategie en ook help om al ons handelaars. Deur die begrip van wat die mark doen en koppel elkeen met 'n Meester Trader wat dieselfde styl het (en / of persoonlikheid as jy) het jy 'n veel hoër waarskynlikheid van sukses. Enigiets anders wat jy wil graag by te voeg oor handeldryf of die dag handel strategie wat jy gebruik Ek dink een van die belangrikste dinge is dat die strategie altyd verander. Baie mense vra my voordat hulle by die program aansluit indien die strategie verouderde sal wees na soveel mense begin dit te gebruik. Ek reageer altyd dat sedert ons ons besluite baseer op markstruktuur en gedrag van ons besluite is altyd aan te pas by wat die mark doen. Dit is presies wat ons almal leer: hoe om aan te pas en gaan voort om konsekwent wins uit die mark. Nog 'n ding wat ons anders maak is dat ons in die proses van die launch van ons eie hedge fund ons handelaars gee die vermoë om beleggers gefinansier rekeninge handel. Ons glo in ons strategie soveel dat ons eintlik ons ​​geld waar ons mond is: ons befonds handelaars. Dit is ook deel van die leerproses soveel handelaars eintlik beter as hulle voortgaan om te leer en te help om die nuwe handelaars in die program. Dit is 'n nimmereindigende proses, want aan die einde van die dag handel vir ons 'n leefstyl, dit isn t 'n beroep. Kan potensiaal dag handelaars sien die beste dag handel strategie in aksie op jou site, gratis Indien hulle meer wil leer, waar hulle kan vind meer uit oor die dag handel termynmark en wat die DTA te bied Sedert ons nou die opening van die dag handel sentrums het regoor die wêreld het ons ons program in Spaans, Engels, en Portugees. Ons het live klasse elke week waar een van ons Meester Handelaars praat oor die mark, leef. Baie van hulle is eintlik handel terwyl hulle leer. Ons ontwikkel 'n kragtige beginner handel stelsel waar dit is heeltemal meganiese en outomatiese. Op dié manier ons Meester Handelaars kan sit in ambagte en net laat hulle werk. Baie van ons Meester Handelaars plaas hul lewe ambagte op sosiale webwerwe soos YouTube, Twitter, Stocktwits, en Facebook. Ons het dikwels 'n gratis live klas oop vir die publiek op Woensdae waar ek spesifiek praat oor hoe ons kyk na die mark en bied live analise van die mark. Ons wil altyd om ons opleiding in 'n lewendige markomgewing doen in plaas van terug in die geskiedenis gaan en praat oor dinge. In die opleidingsprogram bied ons ondersteuning met 'n daaglikse mark herhalingen wat al die geldige ambagte (wat gebaseer is op die basiese strategie as handelaars vorder hulle vryheid uit te oefen in die neem van byvoeging ambagte of vermy ambagte), persoonlike kritiek en terugvoer te help handelaars die verbetering van hul vaardigheid, en almal het toegang tot ons unieke gemeenskap van Meester Handelaars. Besoek ons ​​webwerf by thedaytradingacademy om 'n bietjie meer insig kry in wat ons doen en hoe ons dit doen. Ons bied globale belegging analise op ons belegging blog en wys ons handelaar se resultate op ons dag handel blog sowel. 'N nota aan my VPT lesers: Ek het besluit om hierdie beroep die beste dag handel strategie, want die DTA het 'n groot benadering tot die markte, een wat Ek stem saam met. Soos Marcello wys daarop daar is geen beste dag handel strategie wat sal werk vir almal, want wat vir een persoon nie reg vir 'n ander kan wees. Die basiese DTA strategie is 'n goeie grondslag, maar as jy seine volg blindelings het jy die punt gemis. Die punt is om die fundamentele konsepte te neem en maak dit jou eie (DTA help jou met hierdie). Jy moet oefen hoe jy die kernbegrippe sal implementeer en wanneer jy dit kry, sal jy jou eie weergawe van die beste dag handel strategie het. As 'n prys aksie handelaar, Ek het regtig soos hulle metode en het fenomenale resultate in my oefensessies (ja, toe ek 'n nuwe strategie Ek oefen ook leer. Ek is nie bo my eie riglyne van besteding ten minste drie maande of meer van die toets gesien 'n strategie en verseker Ek kan winsgewend te implementeer dit voor lewendige handel dit.). Ken en te doen is baie verskillende dinge. As jy belangstel in die dag handel termynmark is, check die Dag Trading Akademie. Marcello, Nikolai, Jonathan, Manny en die hele bemanning is groot ouens wat persoonlike ondersteuning aan diegene wat bereid is in die tyd om te sit en oefen om die beste dag handel strategie te leer kan lewer. Wil jy handel vir 'n lewe op Dag Handel te wen, draai ons mense soos jy wat nog aan die raai te speel in professionele dag handelaars. Ons don t gebruik aanwysers, tegniese ontleding of pseudowetenskap. Ons handel met behulp van 'n grafiek s real-time prys aksie gekombineer met konkrete reëls. Ons laat prysbewegings dikteer die strategie en handel bestuur te word. Ons bied live opleiding met al ons kursusse. Ons doel is om jou deurgaans suksesvol deur 'n persoonlike benadering tot onderwys. Kyk wat ons studente sê in die video's Hi, my naam is Johannes Paulus en ek m die stigter van Dag Handel te wen. Ek gaan jou te leer hoe om 'n beter handelaar geword. In die loop van baie jare, vyf ek uitgepluis het die geheime om suksesvol dag handel beide as 'n vloer handelaar en as 'n professionele aanlyn handelaar. Nou gaan ek hierdie geheime met jou deel. Deur te kliek Vind jou oplossing. jy is 'n stap nader aan die bereiking van jou doelwitte te bereik. Of jy weer 'n eerste keer handelaar, soek om af te haal 'n paar nuwe tegnieke, of jy wil 'n professionele inkomste handelaar geword, vyf ons het u gedek. Verhoor en fout in die markte is duur en tydrowend. Ons agt weke mentorskapprogram is ontwerp om 'n kortpad na suksesvolle handel wees. In plaas van die aankoop van ons individuele kursusse en sagteware, oorweeg leer alles wat ek het om julle te leer tydens hierdie agt-week program meer as 10 metodes van die prys aksie handel individu of groep opdrag word aangebied. Teken in op ons nuutste handel videos Sy (Johannes Paulus s) uitsonderlike geduld en onderrigvaardighede het my besluit om in te skryf as 'n student. Nathan M. Mentorskap Student, See of Johannes, die metodes wat jy hier geleer maak my regtig vertroue in die dag handel, die uitskakeling van die vrees wat altyd by my was tot nou toe. Baie dankie. Anna S. Queensland, Australië Jy weet wat ek dink ek dink ek kon net handel die ATO om my aftrede aan te vul al op sigself. Ek is baie bly om te sien dit se prestasie. Tim W. Omaha, Nebraska Vandag was die eerste dag het ek verhandel met die regte geld. Ek het 600,00 voor kommissies en betaal vir die Atlas Line in die eerste dag van die saak. Walid A. San Diego, Kalifornië Vinnige woord vir julle dat ek praktiseer wat jy my gister geleer in Prys Aksie scalping. Hierdie is die maklikste punte is een keer die patroon vertroud raak. Nathan M. Gearhart, Oregon My handel onmoontlik wees nie beter. Ek m handel twee baie en stop verhandel teen sowat 4 punte, al maak byna twee keer wat ek gedoen het voor jy gaan in Oktober verlede jaar. Frank D. Merrill Ville, Indiana ek vyf gekoop die Atlas Line en ek wil dit baie. Trouens, dit is een van die baie min tegniese aanwysers dat ek ooit het gesien wat lyk asof dit meer dikwels as werk nie Francesco C. Melbourne, Australië Dag Handel te wen, is 'n paar van die beste geld wat ek vyf spandeer op E-Mini handel. Dit is 'n maklik om te verstaan, heeltemal objektiewe metode wat maak is my werklike winste byna elke dag. Jill F. Sydney, Australië Ek vyf gekoop 'n klomp van die aanlyn handel kursusse, wat almal het 'n variasie van aanwysers. Jou kursus is anders. Dankie vir die verduideliking hoe prys aksie my kan wys 'n beter manier om handel te dryf. eSIGNAL ELITE n krag gebruiker is iemand wat gebruik 1 of meer van die volgende: - 5 of meer blok kaarte - 10 of meer interval kaarte - 15 of meer ontblote voorwerpe op 'n grafiek (hetsy deur EFS of die lyn nutsbalk) - CPU-intensiewe EFS of terug toets studies (met behulp van verskeie sirkelroetes, globale veranderlikes, ens) - die dop van 'n groot aantal aktiewe simbole - dop van e-mini's in 'n grafiek of 'n markdrakrag venster Daarbenewens, beveel ons die krag gebruiker Vereistes vir gebruikers van eSignal se verhandelingsplatform, Gevorderde KRY, in die besonder. Reeds aangemeld As jy vyf hom reeds aangemeld vir eSignal, laai die handel sagteware hier en vandag nog te begin. Let wel: As jy die opgradering te eSignal weergawe 12.x asseblief voer 'n rugsteun van jou bestaande weergawe voordat jy die opgradering begin. Watter weergawe van eSignal 12 moet ek aflaai (32-bis of 64-bit) eSignal 12 het twee weergawes beskikbaar vir 'n wyer verskeidenheid van rekenaars ondersteun, 32-bit en 64-bis. Om uit te vind watter weergawe die beste vir jou: Regskliek op die ikoon Rekenaar op jou lessenaar of links kliek die menu Start en gaan na Configuratiescherm, dan System. Kyk na Properties of stelsel in die tipe stelsel omgewing om te sien wat bedryfstelsel wat jy geïnstalleer het en voortgaan om die korrekte weergawe kies.


No comments:

Post a Comment