Thursday, October 13, 2016

Eva Online Tools Vir Trading

YULAI se onafhanklike kontraktering bedrywighede voortgaan om capsuleers bereid is om uit te waag namens die talle kliënte bied werk deur die stelsel te lok. Nog 'n update op die voorste capsuleer kontrakteurs uitgereik is en noem die volgende as die top tien Scope Network punte verdieners. Diese Nuus wurde noch nicht bersetzt. Met die tweede trekking nou afgehandel, ons is gereed om aan te kondig twee nuwe wenners uit die Julie-trek wat elk eis 'n Resort Vista kamer opgradering en komplimentêre lughawe Limousine oordragte soos per die oorspronklike aankondiging. Diese Nuus wurde noch nicht bersetzt. YULAI - Die richtlijn handhawing Departement het tydens 'n perskonferensie in Yulai vandag hul eerste amptelike verklaring capsuleer betrokkenheid by die uitwissing van Serpentis webwerwe navorsing en vervaardiging gegee. Diese Nuus wurde noch nicht bersetzt. In die 118,6 Release 1.6 kol, vaste ons 'n probleem waar sommige van die blok in die beursie UI soms kan vertoon as nagegaan op die kliënt, selfs al was daar nie eintlik ingestel op die bediener. Diese Nuus wurde noch nicht bersetzt. Patchnotes vir 118,6 Release 1.6 Gepubliseer op Woensdag, 13 Julie, 2016 defek fixes spel: diensmodules in Citadellen weer beslag brandstof korrek na bediener stilstand - dié keer sonder dat gekanselleer mark bestellings. Diese Nuus wurde noch nicht bersetzt. YULAI In 'n onlangse sake-onderneming deur die nuwe onafhanklike Scope Network het capsuleers regoor die cluster kom na die hulp van die ryke om belonings van die omvang Network verdien gesien. Terwyl die oomblik. Diese Nuus wurde noch nicht bersetzt. Sluit aan by ons massa-toets op Dinsdag, 12 Julie, en verken die nuutste EVE Online funksies onder ontwikkeling Ons nooi jou uit na ons volgende massa toets op die bediener Singularity hierdie 12de Dinsdag Julie, om 17:00 EVE (UGT). Nuwejaar se Eva Nuwejaar se Eva Party Supplies - New Years versierings, Plastic sjampanje glase en geraasmakers Vier die Nuwe Jaar in styl met Nuwejaar se fees kan voorrade en New Years versierings van Oosterse Trading. Ons vyf toegeruste ons aanlyn partytjie winkel met alles wat jy nodig het in rat te kry vir die Nuwe Jaar se partytjie jou 2016. Probeer 'n gerieflike Party Pack na jou huis partytjie-gereed in geen tyd te kry. Elke stel bevat feestelike Nuwejaar se party items, uit die party regeer en lawaaimakers om confetti, tiaras en LEIS. Ons party pakke bied 'n groot verskeidenheid van Nuwejaar se Eva grootmaat party verskaf in ruimtes vir 25 op tot 100 gaste. Maak hierdie Nuwejaar se fees kan die beste ooit met 'n swart, metaal, veelkleurige en selfs gloei-in-die-donker Nuwejaar se fees kan versierings. Van net die regte partytjie hoed of tiara om horings en ander geraasmakers, sal jy vind al die groot partytjie noodsaaklikhede wat jy nodig het by Oosterse Trading. Kategorie Verwante Kategorieë persoonlike produkte nou te koop verbind bly met Oosterse Handel Meer Maniere om te shop Gemeenskap Customer Service Oor Ons Veilig Veilig winkelen 2016 OTC Direct, Inc. Alle regte voorbehou. Engadget EVE Evolved: EVE Online vs. Elite: Gevaarlike Soos baie EVE Online spelers, ek het grootgeword speel vroeë Wetenskaplik speletjies soos Elite en sy opvolger Frontier. Trouens, CCP is onlangs vrygestel statistiek oor die verspreiding van ouderdomme binne die vooraand gemeenskap toon 'n hoogtepunt rondom 29 jaar oud. Dit beteken dat die meeste spelers het grootgeword in daardie selfde spel era. 'N Groot deel van wat aanvanklik het my aan Eva Online was die vooruitsig van speel dieselfde soort massiewe handel en verkenning van die ruimte spel met ander mense, en vir meer as 10 jaar is dit s gekrap dat Wetenskaplik sandbox jeuk. Ek ve gekyk EVE groei van 'n relatief onbekende spel met ongeveer 40.000 intekenaars en laggy Swerwer skermutselings in 'n groot spel waar duisende spelers voer oorlog vir grondgebied, wins, of net die adrenalien van PvP met iets waardevol op die lyn. Noudat Elite: Gevaarlike is uiteindelik hier, Ek wil sien of dit dieselfde sandput jeuk as EVE kan krap en tot watter mate die twee wedstryde kan vergelyk. Beide funksie aanpas skip toebehore, oop-wêreld PvP met 'n kriminele regstelsel, en werklike finansiële verlies op die dood, byvoorbeeld, maar die eindresultaat is twee baie verskillende spel style. En beide het ook daardie selfde bedwelmende idee van die verkenning van die onbekende en probeer om jou te laat voel asof jy weer in 'n lewende wêreld nie, maar hulle neem baie verskillende benaderings tot die wêreld ontwerp, inhoud, en reis. Elite mag nie 'n volwaardige MMO, maar met 'n sandbox gemaak van 400000000000 prosedureel gegenereer sterre en 'n oop stuk af wat moeiteloos saamsmelt spelers speletjies saam, maak dit saak In hierdie uitgawe van EVE ontwikkel het. Ek vergelyk my ervarings in Elite: Gevaarlike my ervarings in EVE Online en kyk na hul verskillende strategieë met betrekking tot bediener model, aktiewe en passiewe spel, en die nuwe speler ervaring. Ek onthou my eerste paar oomblikke in EVE Online beleef: Ek is in leë ruimte gestort met 'n nuweling skip, 'n 10-minuut handleiding, en 'n virtuele klap op die agterkant. Die gebruikerskoppelvlak kyk ingewikkeld soos die hel, en my eerste ervaring met 'n geveg is skiet 'n stasie en kry omskep in skrootmetaal deur die wag gewere. Dit wasn t lank voor ek myself gevind in 'n asteroïde-gordel versigtig nader 'n veldspar asteroïde op 10 spoed, want niemand het my vertel Eva het geen ongelukskade. Ek het gevoel asof ek net in die diepkant d vaar en moes alles uit te vind vir myself, maar dit was 'n groot deel van EVE se sjarme vir my as ek is lief vir besyfering dinge uit. Ek weke spandeer op soek deur die mark vir nuwe skepe en modules wat interessant lyk, vra my corpmates vrae en lees tot so veel as moontlik oor die spel op verskeie webtuistes. Begin Elite: gevaarlik vir die eerste keer was 'n verrassend soortgelyke ervaring Daar was tutoriale vir die meeste gebiede van die spel. maar dit nog baie voel soos by die diepkant laat val in. Die standaard skip beheer was lomp en unintuitive met die muis en sleutelbord, en die meeste van die gebruikerskoppelvlak moet geaktiveer word met vreemde sleutelbord rye sedert die muis is besig met die oog my skip. Dit voel asof die spel is ontwerp vir 'n kontroleerder eerder as muis en sleutelbord, maar ek het uiteindelik gevind 'n beheer skema wat vir my gewerk het ná rondspeel met die instellings. My eerste ervaring van die geveg was weereens skiet op 'n stasie en hom in skrootmetaal, en hierdie keer per ongeluk ramme my skip in 'n asteroïde didn t uitwerk so goed. Een van die belangrikste punte van twis met betrekking tot EVE is die groot hoeveelheid van die stilstand tussen aktiwiteite. Gaan van die een stelsel na 'n ander behels 'n baie wag, met die speler uitreiking beveel om krom te trek of dok op 'n stasie en dan wag vir die skip om dit outomaties te doen. Selfs eksplorasie in EVE het 'n ton van stilstand, veral met betrekking tot reis rondom die sterrestelsel met die skandeerder venster stelsel oop vir kosmiese handtekeninge te vind en dan met behulp van die ondersoek werktuigkundige om waardevolle bestry webwerwe te pak om vas te stel. Daar is geen wegkom van die feit dat Eva is 'n baie stadige tempo spel en meer oor strategie en beplanning as die werklike aksie. Elite het dat houding en hardloop in totaal die teenoorgestelde rigting. gee letterlik alles wat 'n hands-on spel werktuigkundige. Te dok op 'n ruimte stasie, moet jy jou rotasie hand te pas met die docking hawe en vlieg in, dan soek jy die regte landingsarea aantal en versigtig raak neer op dit, terwyl die gesig staar op die regte manier. Dit is 'n moeilike maneuver om af te trek, en as jy probeer om die land op die verkeerde pad of Don t verlaat die stasie vinnig genoeg is, sal die polisie jou skip nuke. Buiging is selfs met die hand daarop gemik en daar is geen auto pilot, sodat jy om te kyk uit vir die spelers (of die polisie as jy 'n oorvloed) probeer om jou te trek uit die skeerdraad met 'n verbod module. Daar is baie min stilstand in Elite. en jy beslis kan t gaan AFK en verwag om veilig te wees. Baie van die kritiek wat gehef teen Elite: Gevaarlike nou is vir sy swak sosiale gereedskap en hantering van multiplayer. As jy kies om Elite speel in Solo af, dan sal jy gewen t stamp in enige ander spelers, maar jy sal nog steeds speel deur middel van die Elite bedieners en sal nog steeds nodig om aanlyn te speel om te wees. Die Open Speel spel af gooi jy in die sterrestelsel met ander spelers, maar jy weer in werklikheid in net een van honderde gevalle, elk met 'n beperking van tot 32 spelers. Dit is in wese 'n naatlose lobby stelsel wat probeer om jou te pas in 'n geval met spelers van dieselfde vaardigheidsvlak, en dat s het gelei tot 'n paar probleme. Speel met vriende is tans moeilik, want jy gereeld beland in verskillende gevalle, en daar is berigte dat spelers PvP kan ontduik deur eenvoudig ophou en in te teken weer hopelik kry ooreenstem in 'n ander geval. Dit swaar gebreekte model is die teenpool van EVE Online se enkel-segment sandbox, wat sal slegs een voorbeeld van elke ster-stelsel het en kan ondersteun duisende spelers oorstromings in enige een op 'n gegewe oomblik. Ek vyf voor geskryf oor hoe EVE se enkel-segment ontwerp lei tot meer samehangende gemeenskappe en maak optrede in die spel wêreld veel meer betekenisvol, en ek glo steeds dat is waar. Territoriale oorlogvoering in EVE is beduidende net omdat daar 'n enkele kopie van elke ster-stelsel is om oor te veg, en roof is 'n werklike bedreiging net omdat jy omseil dit deur oor te skakel gevalle kan t. Nuus van oorloë en ander speler gebeure is ook 'n groot deal vir Eva spelers omdat hulle al gebeur op dieselfde bediener en so aan elke enkele speler betrokke is. Elite se swaar instanced natuur beteken dit tans isnt staat van daardie vlak van interaksie, wat ek dink maak die spel baie vlakker. EVE se oorspronklike ontwikkelaars dikwels gesê dat Elite was deel van hul inspirasie, maar hulle nog altyd twee fundamenteel verskillende speletjies nie. EVE was nog altyd 'n meer strategiese spel wat spelers beloon vir die aanleer van die spel meganika, uitoorlê hul teenstanders, saam te groepeer vir beplande aktiwiteite, en die uitwerk van die optimale maniere om dinge te doen nie. Aan die ander kant, Elite: Gevaarlike is 'n aksie spel wat die praktyk, pyl-gebaseerde vaardigheid, en die skip vordering bevoordeel. Die beperkte sosiale gereedskap en 'n gebrek van 'n groep spel in Elite regtig benadeel wat 'n ongelooflike multiplayer spel kan wees, so ek hoop regtig dat is een van die eerste groot funksies om 'n paar post-mark aandag te kry. Nadat dit vir 'n paar dae nou gespeel, kan ek eerlik sê dat Elite: Gevaarlike is die opvolger van Frontier dat ek nog altyd wou hê. Dit is nog 'n eerste plek eensame ervaring gebaseer rondom die verkenning van 'n sterrestelsel en vorder tot groter skepe, maar nou is dit is het blink grafika en is afgewissel met die af en toe vryskut-speler op dieselfde reis ons. Maar maak nie saak hoe verslawend Elite s minuut-tot-minuut spel kan wees, die voortdurend veranderende aard van sy instanced bediener model beteken dit nie die sin dat jy weer in 'n ware leefwêreld of 'n gevoel van hoeveel ander mense speel. Dit se vermiste dat een element wat MMOs spesiaal maak, en dit plaas EVE Online in 'n klas deur homself: volharding. Brendan Nyphur Dreineer is 'n vroeë veteraan van EVE Online en skrywer van die twee-weeklikse EVE Evolved kolom hier op groot skaal. Die kolom dek alles en nog wat verband hou met EVE Online, van in-diepte gids tot spekulatiewe opinie stukke. As jy 'n idee vir 'n kolom of gids, of jy wil net boodskap hom stuur 'n e-pos om op groot skaal Brendan.


No comments:

Post a Comment